Strength Development

Basic-Fit ging de uitdaging aan met Les Mills om de virtuele workoutwereld bekender te maken. Hun doel? Gen Z veroveren. En wie werd erbij gehaald voor een frisse filmische benadering? Precies, wij!

Het verhaal

In samenwerking met Les Mills ging Basic-Fit op pad om de wereld van virtuele workouts een nieuwe draai te geven. Met de focus op de jonge, energieke Gen Z doelgroep, vroegen ze ons om een vernieuwende aanpak te bieden. Na slechts één dag testen, kozen we voor een solo-camera-operatie in combinatie met dynamische editing. We gebruikten een steadicam en werkten samen met de presentatoren op het podium, waarbij we bewust de afstand tussen de kijker en de actie verkleinden om de interactie te versterken.

Op maat gemaakte look

Tijdens de opnames maakte wij snelle beelden en gaven we de video's extra flair door gebruik te maken van één van onze custom show LUTs. We voegden felle kleuren en verhoogde contrasten toe, wat de mood versterkte en perfect aansluit bij de stijl van populaire Gen Z tv-shows en social content. In de post-productie gaven we de beelden een extra boost met dynamische zoom cuts, innovatieve overgangen en visueel indrukwekkende effecten.

Het resultaat

We hebben in totaal twaalf (single shot, 45 minuten durende) dynamische workout-video’s van begin tot einde geproduceerd bij Colorful Visions en die de virtuele fitnesservaring naar een hoger niveau tillen. Dankzij de vernieuwende visuele stijl en de energieke benadering sluiten deze video's perfect aan bij de Gen Z

 

Behind the scenes

 

Credits

Director of Photography Colorful Visions
Director Ru Hülsenbeck and Henk Vermeerkerk
Editing Colorful Visions and Vivienne Warland
Color Grading Colorful Visions
Producer Willem Helb and David Djirlauw
Client Basic-Fit and Les Mills
 
Previous
Previous

Make up ads

Next
Next

In het leger 🏆