Watertap

Dit keer geen persoon in de schijnwerpers, maar een watertap! Ja, je ziet het goed. Maak kennis met TAP, de revolutionaire waterkraan van Dopper. Niet zomaar een kraan, maar een bekroonde innovatie met een frisse boodschap: duurzaamheid kan simpel én leuk zijn.

Voor Dopper hebben wij deze full-service campagne van A tot Z uitgevoerd en geproduceerd. Een inspirerend video waarbij TAP op een interactieve manier de connectie maakt met de gebruiker.

Het verhaal

TAP, bekroond met de prestigieuze Red Dot Award, staat centraal in onze creatieve campagne voor Dopper. De hoofdpersoon merkt in het midden van alle hectiek merkt de Dopper-fles leeg is waarna diegene loopt naar de kraan en de kraan begroet persoon met een charmante boodschap:

"Hi, my name is TAP."

Deze innovatieve kraan revolutioneert niet alleen de manier waarop je je fles vult, maar maakt ook duurzaamheid tastbaar én leuk. Elke keer dat je bijvult, licht TAP de voordelen op van deze slimme en milieuvriendelijke oplossing.

B2B-impact: inzicht door data
Maar onze video gaat verder. We tonen niet alleen hoe TAP werkt, maar ook de impact ervan. Data van elke hervulling worden realtime doorgegeven aan een impactdashboard. Kijkers zien direct het verschil dat hun acties maken – duurzaamheid wordt concreet.

Het verhaal
Binnen één week hebben we samen met Dopper een veelzijdige en krachtige productie opgezet. De video, geproduceerd voor vijf landen en talen, schitterde op het Earth Water Day-event. Met aanvullende promotiebeelden kreeg de lancering wereldwijde aandacht.

Of het nu een potentiële klant is tijdens een meeting of een nieuwsgierige beursbezoeker, onze video trekt de aandacht en informeert. Het boeiende verhaal, de heldere visuals en overtuigende boodschap laten een blijvende indruk achter op B2B-klanten, waardoor zij geïnspireerd raken en tot actie overgaan.

 

Behind the scenes

 

Credits

Full service production Colorful Visions
Client Dopper
Previous
Previous

Club Tour

Next
Next

Dance anthem